پنجمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان يزد برگزار شد
يزدفردا"پنجمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان يزد با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد و اكثريت اعضاء برگزار شد.
به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد ، در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين احمد عجمين دبير شوراي فرهنگ عمومي استان يزد گزارشي را از برنامه هاي اين شورا و كارگروه برنامه ريزي سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي را اعلام كرد.
در اين جلسه همچنين نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد با تبريك اعياد شعبانيه اظهار داشت : نبايد شاديها در اين مناسبت ها به گونه اي باشد كه با بي بند و باري همراه شود.
حجت الاسلام و المسلمين محمد علي صدوقي از عموم كسانيكه در اين رابطه با خلوص و اخلاص مي آيند خواست كه كنترل خاصي را روي بر پايي جشن هاي نيمه شعبان داشته باشند.
وي گفت : در اين مناسبت ها بعضاً حركت هايي صورت مي گيرد كه با اخلاق اسلامي سازگار نيست.
وي نقش دستگاههاي اجرايي بخصوص دستگاهاي فرهنگي را در اين زمينه مهم و حساس ارزيابي كرد.
حجت الاسلام صدوقي در بخش ديگري از سخنانش ضمن قدرداني از زحمات ابوالقاسم عاصي استاندار سابق يزد از رئيس جمهوري و هيأت دولت خواست باتوجه به موقعيت حساس استان يزد استاندار اين استان زودتر مشخص شود.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد تأكيد كرد : استان دارالعباده يزد نياز به استانداري متخصص ، آگاه ، باتجربه ، آشنايي به مسائل اجتماعي و فرهنگي دارد كه بايد آگاهانه در مسير درست و مشخص حركت نمايد.
وي با اشاره به اينكه تا اين لحظه در مورد استاندار جديد با بنده صحبت و مشورتي نشده است، تصريح كرد : برخورد لازم مي دانم كه هر شخصي كه از سوي هيأت دولت معرفي شد از او حمايت هاي لازم را انجام دهند.
حجت الاسلام سيد جلال يحيي زاده هم در اين جلسه با اشاره به نقش مهم روابط عمومي در اتحاد ملي و انسجام اسلامي اظهار داشت : روابط عمومي ها در اين موقعيت كشور نقش مهمي را بر عهده دارند كه به غير از چند اداره و وزارتخانه بقيه نتوانستند كاري را انجام بدهند.
وي مهمترين وظيفه يك روابط عمومي در سازمان را ايجاد و انتقال پيام در فرهنگ سازي بيان كرد و از مسئولين خواست كه به نيروي متخصص بيشتر اهميت بدهند و امكانات سخت افزاري را در اختيار روابط عمومي ها قرار دهند.
در پايان اين جلسه هر يك از اعضاء نظرات و پيشنهادات خود را بيان كردند

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا